Misja Firmy
IntraSoft-TSI jest polską firmą działającą od 1997 roku w branży nowoczesnych technologii związanych z telekomunikacją i informatyką. Zajmujemy się budową i dostawą Systemów IT realizujących zadania sektora telekomunikacyjnego na rzecz Podmiotów Uprawnionych.
Specjalizujemy się w systemach:
- retencji danych,
- kontroli korespondencji,
- zapewniających bezpieczny obieg dokumentów elektronicznych,
- wielkich baz danych (VLDB)
Mamy duże doświadczenie w budowie i administracji Systemów na styku Operatorów Telekomunikacyjnych i Podmiotów Uprawnionych. Nasze Systemy pracujące u Operatorów wspierają działania Podmiotów Uprawnionych przez szybkie i niezawodne udostępnianie danych umożliwiając wypełnienie obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa i porządku publicznego.
Intrasoft-TSI posiada certyfikat bezpieczeństwa przemysłowego (ŚCIŚLE TAJNE, NATO SECRET, SECRET UE). Zapewniamy rozwiązania o odpowiednim poziomie bezpieczeństwa w zakresie poufności i integralności przetwarzanych danych.
Koncentrujemy się na budowie Systemów wysokiej dostępności i niezawodności. W swoich produktach wykorzystujemy stabilne i niezawodne technologie dostarczane przez światowych potentatów z dziedziny IT, takich jak: Oracle, Microsoft, Dell czy Cisco. Dla naszych rozwiązań świadczymy najwyższej jakości usługi wsparcia technicznego zapewniając ciągłość ich działania.
Konsultacje /wsparcie merytoryczne przy realizacji projektów:
IntraSoft-TSI posiada bogatą wiedzę merytoryczną zdobytą podczas realizacji ponad stu projektów informatycznych, z których znaczna część uwzględniała specyfikę działania Operatorów Telekomunikacyjnych. Nasi specjaliści posiadają szczególnie bogate doświadczenie w zakresie projektów obsługi Podmiotów Uprawnionych poparte wieloletnią działalnością w tym zakresie.
Jesteśmy autorami Systemów wspomagających obsługę Podmiotów Uprawnionych, których funkcjonalność i niezawodność w znaczący sposób ułatwia Operatorom wywiązywanie się z obowiązków nałożonych przez Prawo Telekomunikacyjne.
Od ponad 24 lat nasi analitycy pełnią wiodącą rolę przy definiowaniu zadań i prowadzeniu projektów dla Zespołu Zabezpieczeń Systemów Teleinformatycznych oraz Pionu Ochrony jednego z wiodących polskich Operatorów Telekomunikacyjnych. Nasi specjaliści wspomagają merytorycznie działy techniczne Operatorów przy specyfikacji wymagań dla platform dostarczających nowe usługi telekomunikacyjne.
Utrzymanie produkcyjne działania systemów:
IntraSoft-TSI posiada zespół specjalistów, którzy od wielu lat zajmują się wsparciem na poziomie eksperckim personelu technicznego naszych Klientów i Systemów obsługi Podmiotów Uprawnionych.
W ramach utrzymania produkcyjnego Systemów naszych Klientów oferujemy dwa podstawowe typy usług.
Wsparcie administracyjne:
Czynności wsparcia administracyjnego polegają na pomocy udzielanej pracownikom technicznym Klienta (Administratorom, Operatorom) w codziennym utrzymaniu platform produkcyjnych naszych produktów oraz monitoringu Systemów powiązanych.
W ramach usługi oferujemy relokację naszych ekspertów do pracy w pomieszczeniach technicznych Klienta uwzględniającej:
- monitorowanie działania Systemów i sprzętu,
- tworzenie kopii zapasowych,
- porady dla użytkowników Systemu,
- wykonywanie czynności zdefiniowanych w procedurach administracyjnych,
- zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami,
- nadzór serwisu firm trzecich,
- pomoc ekspercką dla Administratorów i Operatorów Systemów produkcyjnych.
W zakresie realizacji projektów oferujemy:
- dostosowanie naszych rozwiązań do specyficznych potrzeb Klienta,
- pomoc merytoryczną przy akredytacji systemów mających przetwarzać informacje niejawne,
- konsultacje w zakresie bezpieczeństwa, modernizacji i integracji istniejących systemów,
- konsultacje w zakresie budowy i rozwoju Systemów do obsługi Podmiotów Uprawnionych,
- szkolenia w zakresie produktów IntraSoft-TSI,
- audyty bezpieczeństwa,
- konsultacje w zakresie optymalizacji kosztów infrastruktury IT.
Wsparcie awaryjne:
Na życzenie Klienta, oprócz standardowego wsparcia gwarancyjnego oferujemy rozszerzony program profesjonalnego wsparcia platform produkcyjnych:
- szybka i sprawna naprawa sprzętu oraz aktualizacje oprogramowania w przypadku problemów,
- serwis świadczony jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę,
- pomoc w naprawie i ustalenie źródła problemów w siedzibie Klienta.
W ramach usługi wsparcia awaryjnego oferujemy ustalenie indywidualnych poziomów SLA (Service Level Agreement).
Wsparcie awaryjne realizowane jest przez stały i fachowy zespół serwisowy zlokalizowany w Polsce a jego dostępność, czas reakcji i czas usunięcia przyczyn awarii jest uzależniony od wymagań Klienta.
©2024 IntraSoft-TSI. All Rights Reserved.