Call Sentry AI

Oparta na sztucznej inteligencji platforma call center przeciwko oszustwom stworzona dla banków, domów maklerskich i firm ubezpieczeniowych.

Kluczowe funkcje

  • Analiza rozmów oparta na sztucznej inteligencji
  • Poprawia monitorowanie zgodności w domach maklerskich
  • Automatycznie integruje nagrania rozmów klientów z systemami ERP
  • Wykonuje transkrypcję i analizę w oparciu o AI
  • Możliwe dostosowania modeli AI do lokalnych regulacji prawnych

Korzyści

  • Usprawnia procesy zgodności, oszczędzając czas i zasoby
  • Poprawia raportowanie regulacyjne i przejrzystość
  • Możliwość dostosowania do światowych standardów zgodności
  • Usługi w chmurze Azure z SLA
  • Możliwa lokalna implementacja w celu spełnienia wymagań prawnych

O nas

s holding a laptop and analyzing data,

Nasza wizja

CallSentry.AI to rozwiązanie opracowane przez IntraSoft-TSI i Doyo. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu dostarczamy rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT dla kluczowych podmiotów infrastruktury, w tym operatorów telekomunikacyjnych, Polskich Sieci Elektroenergetycznych oraz agencji rządowych. Nasz zaufany zespół zapewnia zgodność ze standardami NATO oraz oferuje szerokie wsparcie, w tym specjalistów IT drugiej linii certyfikowanych przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

Technologie z których korzystamy

openai

©2024 IntraSoft-TSI. All Rights Reserved.